The end of summer

Forrige tirsdag feiret vi Emilie sin bursdag. For en utrolig pen bursdagsjente!
collageemilie
Tenk at vi har vært venner siden barnehagen♥

I leiligheten har vi fått nye hvitevarer! Så de siste dagene har vi vasket og gjort husarbeid. Ida Susann har tatt over rommet til Silje, og vi trives allerede veldig godt sammen, selv om jeg savner Siljen min veldig. Silje var forresten innom på frokost i dag, hun har nemlig vært vekkreist en stund. Bare på den lille tiden sammen i dag fikk vi pratet om ting som betyr noe. Hjertevenn♥ Speaking of friends, lørdagen før jeg dro til Gran Canaria var jeg ute med disse to jentene, Charlotte Aa og Charlotte L. Begge to har endelig flyttet hjem igjen til Bergen etter å ha bodd vekke. Vi hadde en herlig jentekveld, og jeg gleder meg til MANGE fler! Jeg er så utrolig glad for å ha de hjemme igjen. Se på de da! De er virkelig noen skjønnheter♥ både på utsiden og innsiden.
girlsnight

The end of summer

Legg igjen en kommentar

