Ukens sang: Uke #32

First Aid Kit sitt nye album Stay Gold er (ikke overraskende) veldig fint og herlig. En av sangene captured my heart med èn gang jeg hørte den. Da bare visste jeg at «this is the song». Noen ganger er det bare sånn at det finnes en låt som virkelig stands out. Hør den på Spotify: First Aid Kit – A Long Time Ago . Den treffer noe i meg, iallefall.
collage3
I could’ve been so many things, but it would never be enough for you. I was the one you counted on, but I was never the one for you. Now I know, I lost you a long time ago. I hold no grudges. I come bearing forgiveness. Only love, only love. Even if it’s not enough.

Resten av albumet er også absolutt verdt å sjekke ut! Andre favoritter er Waitress song, The bell og Fleeting one.

Ukens sang: Uke #32

2 kommentarer om “Ukens sang: Uke #32

  1. A sier:

    æææ jeg skulle akkurat til å blogge om det albumet!! HAHAH hilarious. Mine favs er My Silver Lining og Stay Gold :):) Men A long time ago er også veeeeldig fin <3<3

    1. haha tidig! Forstår godt at du vil blogge om det albumet 😀 Jeg liker også veldig godt de to sangene!! Vet egentlig ikke helt hva som er mine favoritter, det forandrer seg litt hele tiden 😛

Legg igjen en kommentar

