Sommer på sjøen

IMG_8005
Forrige uke ble jeg med Silje, Runar, Daniel og Mats på en herlig ettermiddagstur på båten til Runar. Vi fant en fin plass hvor vi grillet, badet, og chillet på bryggen med gitarspill. Ultimat sommeridyll. Etterpå dro vi på sjøen for å fiske. Både jeg og Silje fikk fisk! Guttene fikk plutselig en idè om å stjele måse-egg (henviser til bildet under), og det verste var at Daniel drakk et av eggene rått.. Ikke noe jeg ville gjort, for å si det sånn! haha æsj.
IMG_8006
Når jeg jobber hver eneste dag på skobutikken setter jeg veldig pris på de timene når jeg virkelig får nyte sommeren, sånn som på denne dagen! Sjø og båttur er for meg norsk sommer på sitt aller aller beste. Hvis jeg eide en båt og hadde fri fra jobb ville jeg reist på båttur hver eneste dag.

Sommer på sjøen

Legg igjen en kommentar

