afternoon thoughts

Hola amigos.
silje5
Det er noen ting som tar tid å komme seg gjennom, og det er helt ok. Gud jobber virkelig med meg på innsiden, og noen ganger er det ikke så veldig gøy.. jeg vil liksom bare go on, men Gud ønsker at jeg skal ta det som ligger der og jobbe meg gjennom.. Han vet hva som er det aller beste for meg. Og det er derfor jeg kan oppleve glede, uansett omstendigheter. Å ha denne freden grunnfestet på innsiden er helt unikt. Jeg vet at noen mennesker mener at troende som klinger fast til et håp er svakere og derfor trenger noe større enn seg selv som en slags «trøst.» Men der er jeg uenig. Jeg tenker at man er det motsatte av svak når en kan innse at en ikke er sterk nok i seg selv.

afternoon thoughts

Legg igjen en kommentar

