Morning hours

Godsession
Se mitt nye fine kaffekrus med bibelvers som matcher denne notatblokken i samme serie.
Godsession3
Godsession2
Hva man bruker de første timene på når man våkner setter tonen for resten av dagen. På automatikk sjekker de fleste gjerne facebook og andre sosiale medier. Men jeg merker at når jeg starter dagen litt annerledes så får jeg en mye sunnere start på dagen.
DSC01917
I dag og i går brukte jeg tid med Gud på formiddagen, noe som er ti tusen ganger bedre – både for min sjel og mitt sinn. Istedenfor å dyrke materialisme og utseende får jeg løfte blikket over det som er overfladisk, til det som handler om fred og kjærlighet. Tenk over hva du faktisk fyller tankene dine med, for det har kanskje mer konsekvenser enn du er klar over.. Beskytt ditt hjerte mot alt kaoset og underbevisste presset som finnes i sosiale medier, og gi deg selv påfyll av det som produserer gode holdninger og fredfulle tanker.
DSC01918
Notatene mine fra en tale som jeg hørte i går på TheCityChurch sine nettsider.

Morning hours

Legg igjen en kommentar

