Snapshots

.. fra noe av det jeg har gjort i sommerferien.
snapshots
1. Tur på Smøråsfjellet med Marina og hunden Mia. 2. Selfie med Adriana etter en herlig og solrik lunsj ute på Egon da hun var på besøk i Bergen en helg. 3. Kaffekos, jordbær og iskrem på verandaen til Malene på en fin sommerkveld. 4. Tøffingen Olander Emil, Maria sin sønn, som jeg var på middagsbesøk hos. 5. Nydelige omgivelser når jeg går hjem fra bybanestoppet og opp til leiligheten etter jobb. 6. Vors hos meg med Askøyjentene. 7. Grilling ute hos mamma og pappa, på mamma sin bursdag. 8. Reke-og vinkveld med Charlotte Aa, som endelig har flyttet tilbake til Bergen etter tre år i Oslo. 9. En fantastisk deilig sommerdag på Askøy hos min onkel og tante, på 85-års dagen til bestemor.

På fredag var jeg på sommerfest hos Runar. Det var sykt kjekt! Vi var en stor gjeng, og jeg fikk truffet mange nye folk. Akkurat sånn som en gøy kveld burde være, med god stemning og funny moments. Noen av oss badet til og med i bassenget (blant annet meg)! Dumt at jeg ikke tok bilde, men jeg var ikke på telefonen hele kvelden så jeg glemte det.. Det er jo forsåvidt et godt tegn!

I dag er det reunion med USA klassen. Vi skal se VM finalen sammen, grille og litt sånn!

Snapshots

Legg igjen en kommentar

