Mirrorselfie

sommeroutfit
Rommet mitt har fått seg en liten oppgradering. Nå henger både speil, bilderammer, knagger og magnettavle på veggene. Nå skal nye bilder bestilles. Allerede trives jeg ti ganger bedre her inne nå! Det var pappa som kom og hjalp meg i går.

På onsdag (min eneste fridag denne uken) hadde jeg en heldag med Siljus roomate! Vi spiste frokost, gikk en tur på Ulriken (i vanvittig TÅKE!), dro til byen for å se etter litt bryllupsting, lagde en god middag, og avsluttet kvelden på kino. Skikkelig kvalitetstid med godjenten min som snart skal flytte ut..

Nå er det jobbjobbjobb, all day everyday for the next few weeks. I morgen etter jobb får jeg jentebesøk på vin og kos, hurra!

Mirrorselfie

Legg igjen en kommentar

