Sommerglede

summer
Litt sommerinspo fra weheartit. I juli skal jeg jobbe nesten hver eneste dag, og i slutten av måneden reiser familien til Gran Canaria, til Puerto Rico. Der blir det sol og varme. Gjett om jeg gleder meg! Det er veldig nice å få turen av mamma og pappa, siden jeg ikke har penger til å reise. Jeg har jo brukt pengene mine på mange turer dette skoleåret, både til Argentina, London og USA. Så det gledes at jeg får ferietur gratis! Sier ikke nei takk til det!

Sommerglede

Legg igjen en kommentar

