the iced coffee is back

Nå for tiden kommer jeg på skolen med min berømte hjemmelaget iskaffe. Disse bildene er fra i fjor sommer, da.
collage
Nå er det bare en halv uke igjen på Bibelskolen, og jeg merker at jeg gruer og gleder meg på samme tid. Jeg gruer meg fordi det betyr at jeg ikke lengre skal ta bussen hver morgen til Kalfarlien, si god morgen til (nesten) førti ulike fantastiske folk, fylle på nytraktet kaffe og iskaldt vann fra vannmaskinen, og sette meg ned på en plass og finne fram Bibelen og Mac’en, starte dagen med en felles bønn, og vite at denne dagen skal jeg lære mer om Guds ord.

På den andre siden gleder jeg meg veldig til å studere engelsk igjen til høsten på Universitetet (hvis jeg kommer inn på master, krysser fingrene!) og kunne forme hverdagen mer etter mitt eget tidsskjema. I sommer gleder jeg meg til å trene skikkelig på Sats igjen, sove et par timer ekstra, og ha nok tid på morgenen til å nyte en god frokost, en fersk kaffekopp pluss en god bok.

Neste uke blir det avslutninger all week: mandag sosialavslutning og grilling med klassen, tirsdag lederavslutning med kirken, onsdag avslutning med LIFE-gruppen, torsdag formell avslutning med Substans og utdeling av vitnemål. Den helgen blir det jobb, Bergenfest, OG en sommersamling med fine venninner. SÅ skal jeg faktisk rett på tur på mandagen igjen, til sørlandet! Men FØRST, denne helgen, skal jeg jo i bryllup! Det vil si i morgen. It will be great! Gleder meg til å se Marinus i brudekjolen♥

Speaking of weddings: i år skal jeg i FIRE bryllup. Jeg skal nemlig være gjest i Kamilla og Pe sitt bryllup i oktober!! De forlovet seg i forrige uke og skal gifte seg allerede I HØST! Jeg gleder meg SÅNN. Det tar jo helt av med bryllup for tiden. ! haha.

the iced coffee is back

2 kommentarer om “the iced coffee is back

Legg igjen en kommentar

