Helbredende kraft

Jeg må bare dele et spesielt øyeblikk fra Argentina. Det var en formiddag når Kamilla, Marina og meg var på rommet vårt, og Marina hadde hatt skikkelig vondt i hodet og nakken helt siden hun våknet den morgenen. Hun hadde spesielt vondt når hun bevegde på hodet. Så da tok meg og Kamilla affære, og ba om at smerten skulle gå vekk i Jesu navn (det er det man sier i bønn når man ønsker helbredelse). Første gang skjedde ingenting. Vi ba på nytt. Og en tredje gang før det skjedde noe. Smerten gikk nemlig plutselig helt vekk! Marina sa at det kom en slags susende pipelyd i noen sekunder før alt var helt totalt vekke og hun kunne bevege hodet og nakke uten å kjenne noe som helst! Vi ble så paff at vi alle bare begynte å le. Det var en utrolig kul og trosstyrkende opplevelse. Jeg husker da vi ba for henne at jeg var helt overbevist om at det kom til å gå. Det er litt merkelig når det skjer, men noen ganger så får man bare en visshet om at det vil gå gjennom, og det gjorde det jo! Praise Jesus, Hallelujah!

Helbredende kraft

Legg igjen en kommentar

