Shawn McDonald

Jeg har lenge tenkt å tipse dere om Shawn McDonald. Han kom ut med nytt album i år, Brave. Men det er egentlig det forrige albumet, Closer, som jeg virkelig liker. Veldig fin popmusikk som fenger (liker spesielt godt at det ikke bare er rolige sanger men også noen litt upbeat) og som formidles helt nydelig med tekst og vokal. Shawn McDonald er nemlig kristen, og synger om sin relasjon til Gud i omtrent alle sangene. Hvis man ikke tenker over teksten så merkes det ikke at det er «kristenmusikk», og er derfor veldig allmenn lyttervennlig. Jeg anbefaler virkelig albumet Closer! Det nyeste albumet er derimot ikke like bra – jeg synes han prøver ut litt rare nye ting som ikke funker heeelt. hehe. Men det er verdt å skjekke ut låtene Worlds apart og Flower in the snow. De er utrolig fine! Og fra det forrige albumet må du høre Faithful, Closer, Rise, Control og Hope. Det som også er spesielt er at sangene har liksom en sånn herlig feelgood stemning over seg, og samtidig beholder en sårbarhet. Det synes jeg er helt utrolig. Anbefales på det varmeste til alle! Spotify: Shawn McDonald – Closer og Shawn McDonald – Brave .
Untitled | via Tumblr

Shawn McDonald

Legg igjen en kommentar

