Buenos Aires

arg16
I Argentina bodde vi ca en time (med buss) utenfor hovedstaden Buenos Aires. En av de første dagene dro vi inn til byen på litt sightseeing. Buenos Aires er en veldig fin by, med store veier og gater som minner om USA, men med veldig europeisk preget arkitektur.
arg18arg10
Sarah, meg og Ida Serine.
arg12
Flere fra gjengen som går i Frikirken.
arg14
Simon, Simon og Mathias.
arg11
Det kjente monumentet midt i sentrum.
arg13
Solskinnspause.
arg17
En argentiner som tar siestaen i solen.
arg15
Politiske protester midt i sentrum. Her var det veldig mange folk som sov i telt. Det var mye mer lang vei bortover.

Jeg hadde på forhånd hørt at Buenos Aires er mye mer europeisk enn andre typiske Sør-Amerikanske byer. Jeg har veldig lyst å dra tilbake til Sør-Amerika og se Brasil, Peru eller Ecuador. Jeg er veldig glad for å ha opplevd en bit av Argentina!

Buenos Aires

3 kommentarer om “Buenos Aires

  1. Charlotte :) sier:

    Sør-Amerika overrasker meg nok engang! Jeg hadde ikeks ett for meg at det skulle se så «oppdatert» ut hvis du skjønner…. :p Men fine bilder og ser ut som dere fikk med dere litt av hvert på turen deres❤

Legg igjen en kommentar

