Argentina del I

Her får dere se noen bilder fra Bibelskolen hvor vi bodde alle dagene bortsett fra helgen i Cordoba. Det var flere skolebygg på plassen, og campusområdet var preget av grønne planter og trær. Om morgenen var det veldig idyllisk å sitte her og lese Bibelen og høre fin lovsang i den svake solen (vi hadde nemlig en halvtime hver morgen til personlig tid med Gud for lesing og bønn).
arg2
Spikkeeen og meg.
arg3
Det var i det huset bak der vi bodde. Guttene bodde i to leiligheter i første etasje, og jentene i to leiligheter i andre etasje. I hver leilighet var det tre soverom og to bad. Jeg sov sammen med Kamilla og Marina, disse to søte jentene på bildet under!
arg1
Her er rommet vi sov på.
arg5
Fellesrommet i vår leilighet. Her stod alle jentene og sminket seg om morgenen. Koseliiig.
arg6
Rett til venstre var døren ut til verandaen, som dere ser på bildet under.arg7arg9
Mye henging og volleyball ute.
arg8
arg4
Malene og meg. Vi to sov på rom sammen på hotellet i Cordoba. Kjolen min er forresten fra Afrika! Jeg fikk den av Adriana. =)

Argentina del I

3 kommentarer om “Argentina del I

  1. Adriana sier:

    Ser ut som du har hatt det kjempe fint:) gleder meg til å høre mer om turen. Kjekt å sjå at du bruker kjolen du fikk forressten:) den er fin på deg:)<3

Legg igjen en kommentar

