Roomieluuv

Roomieluuv♥ Jeg er så glad i mine roommates! Det var virkelig godt å komme hjem til dem.
IMG_7222
På lørdag kveld dro alle tre på kino og så The Amaaaazing Spiderman 2. Marvel♥ Vi har ventet lenge på denne filmen og var derfor skikkelig giret. Den infridde forventningene! Men, en av karakterene var ganske latterli i mine øyne, så jeg måtte ta meg sammen for ikke å le høyt i salen (de som har samme humor som meg skjønner sikkert hva jeg mener når de ser filmen). Litt latterlighet hører vel med når man ser Marvel og adventure sci-fi ! Jeg (og Ragnhild Marie) kan iallefall ikke få nok av Andrew Garfield i rollen som Peter Parker/Spiderman.. Han er altfor sjarmerende, er det mulig!! Også er han og Emma Stone sammen i virkeligheten!! ÅÅÅH♥

Bilder av Argentina kommer, jeg bare orker ikke å starte med redigeringen ennå. Det kommer så snart jeg tar meg tid til det.🙂 Akkurat nå bruker jeg heller tid på å være ute i det nydelige solskinnsværet.

Roomieluuv

Legg igjen en kommentar

