Hjemme igjen

DA var jeg hjemme igjen fra en helt utrolig bra tur i Argentina. Akkurat nå er jeg veldig sliten og jetlagged, så bildene må nok vente med å postes til energinivået stiger noen hakk.. Siden jeg kom hjem har jeg tatt en lang dusj, spist middag sammen med Silje og Ragnhild Marie, og fortalt dem om turen. Nå må jeg pakke ut og sette på en ny vask med klær før jeg legger meg tidlig (det vil si klokken ni).

Ellers er jeg ganske fornøyd med tilværelsen, med stillhet og ro, og uten kakerlakker på rommet..!! Det er utrolig deilig å kunne drikke kaldt vann rett fra springen, kaste dopapir i toalettet (og ikke i en søppelbøtte!), drikke sterk svart kaffe MED koffein, og spise masse digg frukt når det passer meg. De små tingene i hverdagen har fått en helt ny betydning.

Allerede i morgen kl 12 kastes jeg tilbake på jobb, på selveste nattåpent! På nattåpent pleier det å være litt crazy tilstander, så jeg håper at jeg overlever. Vi har faktisk fått fri fra skolen hele neste uke, så jeg skal nok få tid til å lade batteriene. =)

Hjemme igjen

Legg igjen en kommentar

