Avreise: Argentina

ÆÆÆÆ!!! Nå drar jeg om en halvtime. Hadde egentlig planer om å blogge mer, men det rekker jeg ikke! Jeg kommer hjem igjen om to og en halv uke, og DA skal dere få se bilder og få høre alt vi har opplevd. Jeg har store forventninger til turen, og tror at vi alle vil oppleve sterke møter med Gud. Praise the Lord, Hallelujah!!! hehe. Tar desverre ikke med dataen, så vi blogges når jeg er tilbake. GLEDER MEEEG. God påske! Snakkes♥

«He is able to do immeasurably more than all we ask or imagine.»

– Ephesians 3:20

Avreise: Argentina

2 kommentarer om “Avreise: Argentina

Legg igjen en kommentar

