Your grace abounds in deepest waters

For noen timer siden var jeg ute og jogget en mil i solnedgangen. Vanligvis jogger jeg tre runder rundt Tveitevannet- og hjem, men denne gangen ble det en del flere runder (syv runder kanskje? Holdt ikke tellingen, fulgte bare med på km på iphonen). Fra mai (når jeg er hjemme igjen fra Argentina) er målet mitt å jogge en mil annenhver uke. Tør ikke satse på hver eneste uke ennå – men kanskje målet øker etterhvert. =) Her er forresten bilde fra forrige fredag da jeg og Kamilla tok turen på Stoltzen. Min første tur opp – som forresten gikk mye bedre enn forventet. Vakker utsikt! (og vakker Kamilla i rød jakke).
stoltzen
Ååååh, akkurat nå spiser jeg SJOKOLADE. Snopelov-fasten min endte nemlig i går kveld etter FIRE uker uten smågodt, sjokolade, chips, bolle og kake (jeg har hatt to små unntak). Da jeg kom hjem fra jobb i går skulle vi ha en siste felles greie (kveldsmat) før jeg reiser. Ragnhild og Silje disket opp med smoothie (they know me well) OG et påskeegg fylt med GODTERIII. Lykkerus!♥ Jeg bor jo bare med tidenes folk!! Ellers i dag har jeg gjort en del ærender i byen og kjøpt inn litt forskjellig av nødvendigheter til reisen.. I morgen er det jobb og så hjem til Askøy for å feire min søster sin bursdag. Men nååå er det tid for sengeeen. I’m supertiiireeed. ZZzzzzz.

Your grace abounds in deepest waters

Legg igjen en kommentar

