Solskinn

Det er nydelig vær i Bergen for tiden. Alle bergensere er hyggelige og lykkelige, og det er kø oppover mot byfjellene. På tirsdag etter skolen gikk jeg og Ida Serine til byen for å kose oss i solen og kjøpe frozen yogurt på den nye fro-yo’en som har kommet på bystasjonen. Jeg er jo på min fjerde uke i snope-loven, men fra dag 1 har jeg sagt at det er lov med is. haha! Du synes sikkert det høres dumt ut, men jeg må ha noe som jeg kan unne meg (som også betyr sjokomelk, kakao og kicks) – hvis ikke kan jeg bare si farewell and goodbye! Det passer jo helt utmerket med en is på fine solskinnsdager som dette! Jeg valgte yogurtsmak av sjokolade, jordbær, mango og vanilje. Så toppet jeg med frukt, bær, musli og sjokoladebiter. Det var syyykt digg, og verdt hver eneste krone!
1458674_10153938536730153_1631793325_n
Denne uken har jeg og Ida Serine gått til og fra skolen de fleste dagene. Det tar faktisk ikke lang tid, bare ca 20-25 minutter. Det er utrolig deilig å starte dagen med å gå ute i fint vær. På skolen har vi spist lunsj ute omtrent hver dag.

Om noen timer skal jeg gå Stoltzen med Kamilla. Flaut som det er å bekjenne, så har jeg faktisk aldri gått Stoltzekleiven……. *skamfull Bergenser* Men det skal snart endre seg!! hehehe.

Livet er ekstra fint når våren kommer. It makes me happy.♥

Solskinn

Legg igjen en kommentar

