How can we know so much, and still be so out of touch. How can we miss the point, when it’s all about love.

God lørdag. Her har et stk veldig sliten jente nettopp kommet inn døren fra jobb.. jeg er rett og slett veldig sliten etter en uke med fullt kjør, som vanlig. Tre dager med jobb i butikken, kurs med kirken, LIFE-gruppe, skole, trening, kino, og middagsbesøk. Så, i kveld har jeg bestemt meg for å bare slappe av, og lage meg en god middag. Hver morgen denne uken har jeg stått opp tidligere enn vanlig, og det merkes veldig godt på et B-menneske som meg for å si det sånn! I morgen skal jeg sove til jeg våkner, og det gleder jeg meg til.
selfie
Disse to siste ukene før Argentina-turen med klassen (vi reiser søndag 6.april) er så og si helt fullbooket! Selv om det er mye going on så er det aller meste veldig kjekt. Gleder meg iallefall helt vanvittig mye til å reise til Sør-Amerika med klassen! Iiiiik !! Ha en fin lørdagskveld.

How can we know so much, and still be so out of touch. How can we miss the point, when it’s all about love.

Legg igjen en kommentar

