Zulu Winter

Er det noe som krydrer hverdagen min og gjør den ekstra fin, så er det ny musikk. For en uke siden oppdaget jeg et nytt band som heter Zulu Winter. De er helt fantastisk, med harmonisk trommespill og fengende melodier som sitt sterkeste uttrykk. Foreløpig har de bare utgitt ett album (som ligger på Spotify her ). Mine favorittsanger fra albumet er: People that you must remember – en helt fantastisk fin melodi som klinger helt nydelig. Silver Tongue – Veldig fengende refreng! Bitter Moon – en feelgood sang som passer perfekt til en herlig sommerdag. Words that I wield – Dritbra låt, mørk og fin stemning. Moments Drift – låten som fikk meg til å falle for dette bandet, en sinnsykt fin sang med et herlig mellomspill. Key to my heart – veldig søt låt! Hver eneste sang er verdt å skjekke ut. Mitt nye favorittalbum!

Zulu Winter

Legg igjen en kommentar

