Hit me baby one more time

Jeg må bare vise dere hva jeg kledde meg ut som i går…
britneycollage
*It’s Britney bitch*

Jeg beklager de dårlige bildene, men det var desverre det beste jeg tok fra kvelden. haha. Jeg var nemlig i bursdag til fine Amalie. Hun hadde som alltid en gøy temafest! Denne gangen var det «kom som det du ville bli når du ble stor!» På festen var det alt mulig: ballerinaer, politi, kjemiker, advokat, delfin-instruktør, gartner og mange flere yrker! Folk tok det helt ut, så det var veldig morsomt. Utenom delfin-forsker/instruktør (jeg ELSKET nemlig delfiner da jeg var liten) ville jeg bli artist eller skuespiller. Så, derfor falt valget på Britney. Fra musikkvideoen Baby one more time, hvis du ikke tok den før nå. Jeg ser ut som en 15-år gammel jente, men det går fint. hahaha. Det er bare morsomt. Det er så gøy med temafester!!

Hit me baby one more time

En kommentar om “Hit me baby one more time

Legg igjen en kommentar

