Mars


Enda en måned er forbi. Endelig er den første vårmåneden her. Lenge har jeg lengtet etter lysere tider. Vinteren er virkelig koselig, men nå merker jeg at lysten for å gå med lettere ytterjakker, converse og ballerinasko har blitt ganske stor. Jeg gleder meg til å kunne nyte en frisk og lys joggetur ute selv om klokken er åtte på kvelden. Jeg gleder meg til å drikke iskaffe i stedet for varm kaffe. Jeg gleder meg til morgensol og løvetenner og fuglekvitter. Jeg gleder meg til solskinnsturer på Fløyen. Jeg gleder meg til å spise saftis og vannmelon. Alle de små gledene som kommer med våren. Alt som blomstrer og spirer.
Summer

Mars

2 kommentarer om “Mars

  1. Charlotte :) sier:

    Jeg elsker hvordan du virkelig beskriver en strålende fin vårdag i Bergen! Aah. Som jeg savner det! Greit nok det er varmt, fint og masse sol her i Brisbane, men ingenting slår Bergen på en fin dag i April/Mai!!😀

Legg igjen en kommentar

