Sherlock

Har dere sett den nyeste tvserie-versjonen av Sherlock Holmes??? I vinterferien har jeg sett alle 3 sesongene av Sherlock. Det er ikke så mye som det høres ut som – hver sesong består nemlig kun av tre episoder. Hver episode varer i 1,5 timer da.. så det blir jo en del timer til sammen. Men det er så utrolig gøy og spennende at jeg kan bare ikke la være!! Jeg er hektet. Serien har faktisk fått 9,3 i rating på IMDb. Det er SYKT høyt. Og med god grunn. Serien er ganske unik i stilen. Hver episode er annerledes og variert.

Hvis jeg hadde møtt en person som Sherlock Holmes i virkeligheten så hadde jeg nok mislikt han ganske sterkt. Er det noe jeg ikke liker så er det folk som ikke eier sympati eller har omsorg for andre, er kynisk og svært selvgod. Da bare stikker jeg, for å si det sånn. haha. Selv om Sherlock er alle disse tingene, så har jeg blitt skikkelig glad i den karakteren han er! Jeg får medfølelse for han og heier på han i hver episode, selv om han er en komplett idiot mange ganger. Men det er liksom noe med han som er skikkelig bra også. Det er jo fascinerende hvor smart han er. Jeg digger han. Og etterhvert får man se at han faktisk bryr seg veldig mye om sine nærmeste venner enn det han gir uttrykk for. Og da smelter hjertet mitt!!! hahhaha, det er helt sant. Jeg lever meg litt for mye inn kanskje, men det betyr bare at serien er god. SE DEN!

Sherlock

Legg igjen en kommentar

