Learn to enjoy everyday life, everyday people, everyday routines, and everyday blessings.

blooog
God søndag, fininger. Vinterferien var over på et blunk! Det har vært en god uke. På lørdag var det tid for venninnekos med Emilie og Ragnhild, før Ragnhild reiser vekk for å jobbe på båt fram til sommeren. Vi så Wolf of Wallstreet på kino, og etterpå dro vi på kafe Opera og tok noen glass vin og bestilte varm ciabatta med tomat og bacon mens vi preiket i flere timer. Så gikk vi videre ut og koste oss. Da jeg kom hjem kl halv fire i natt tok jeg på siste episode av Sherlock mens jeg spiste «nattmat»; scones og appelsin. haha! Ellers i vinterferien har jeg kost meg masse. Jeg har overnattet hjemme hos mamma og pappa, hatt koselig roomie-kveld med mine fantastisk herlige samboere, jogget i pøs regnvær, spist på restaurant tre ganger, hatt flere venninnedates, og jobbet i butikken. Ikke så mye lesing som jeg hadde tenkt, men sånn er det jo nesten alltid. Eller hur?

Learn to enjoy everyday life, everyday people, everyday routines, and everyday blessings.

Legg igjen en kommentar

