Ellie Goulding i Oslo Spektrum

Jeg har jo ikke ennå skrevet om konserten som jeg var på for akkurat en måned siden!! Det er virkelig noe av det fineste jeg har opplevd. Ellie Goulding er en av mine aller største favorittartister, så det sier jo seg selv. Hun var sykt flink live, minst like flink som på studioalbumene. Stemmen hennes er helt unik. Låtene hennes er også helt unik. Kombinasjonen av det og personligheten hennes er på en måte det som gjorde at helheten ble så innmarig bra. Det er noe med hvordan hun eier scenen og publikum, som at det er det mest naturlige hun gjør. Det er en kunst å klare det. Ellie klarer det. Jeg tok forresten ikke noen bra bilder med iphonen, så jeg slenger med bilder fra andre konserten som hun har hatt nå på turneen.
ellie
Låtutvalget var både nytt og gammelt. En av overraskelsene var Guns & Horses – en av de aller første sangene som ble utgitt. Et nydelig øyeblikk var da hun sang How long will I love you. Men mitt favorittøyeblikk var egentlig helt uventet: Explosions – en sang fra Halcyon albumet som ikke er kjent, men som hun bar på en så vakker måte, og på refrenget var det frysningsfaktor x 10. Stemningen hos publikum ble sykt god da hun sang de store hitene Anything could happen, Lights, I need your love, og Burn. Ellers ble jeg veldig glad da hun spilte favorittlåten min My Blood. 
ellie2
Under konserten fant meg og Charlotte opp et nytt uttrykk: «the Ellie-legs» haha! Selv fra laaangt bak i salen kunne vi se hvor utrolig smashing Ellie så ut! Spesielt lårene/leggene, haha. Hun så bare helt fantastisk ut. Og hun kunne danse som bare f. (Unnskyld språket). FOR en dame!! I love her Forbilde.

Ellie Goulding i Oslo Spektrum

Legg igjen en kommentar

