Bryllup

DERE! Det er noe jeg ikke har meddelt på bloggen ennå… Silje, min roomie, skal GIFTE SEG 20.september med Runar!!! Jippiiiiiiiiii ! Og jeg skal være en av Siljes forlovere!! Hun har nemlig valgt både Lene, Anette, OG meg. Det blir skikkelig kjekt! Så det går i en del bryllup-snakkis for tiden. Allerede er forberedelsene og planleggingen godt igang, og Brides magazines preger stuebordet. Vi har allerede vært på brudekjole-prøving, og kjolen er valgt!! Silje er jo alltid så effektiv, haha. Det er veldig stas og en ære å få være forlover Jeg gleder meg utrolig mye til den store dagen, og er så glad på Silje og Runar sine vegne.

Bryllup

Legg igjen en kommentar

