Treningsmotivasjon

Jeg har helt ærlig slitt med treningsmotivasjon de siste månedene. Jeg pleier vanligvis å ha motivasjon året rundt, så det har føltes litt som et nederlag for meg.. Noe av grunnen har vært at jeg har helt feile sko til mine føtter, noe som har resultert i at jeg ofte får veldig vondt av å løpe på tredemølle. Jeg er jo veldig glad i å løpe intervaller, og hater at ting som sko skal hindre meg i å gjennomføre. Så endelig fikk jeg kjøpt nye sko i forrige uke, som passer til mine føtter.
Unknown2
Samme dagen som jeg kjøpte skoene dro jeg på SatsEnergy (en treningstime på Sats) og var full av energi og gjorde en veldig god innsats! Her er noen bilder fra på fredag da jeg hadde en veldig god intervalløkt med de nye skoene og etterpå tok en del styrkeøvelser for kjernemusklatur.
jdas
*selfies i speilet* pleier å være ganske kleint på treningsstudio, men her var ingen andre til stede, så da slo jeg til haha! Jeg hadde på meg en fantastisk ny tights og tskjorte fra Nike store i Chicago (kjøpte flere nye treningsplagg da jeg var der i oktober).
dksk
Det er virkelig verdens diggeste følelse å ha gjennomført en god trenigsøkt. Jeg har savnet det veldig.. I det siste har det gått mest i jogging ute rundt Tveitevannet, og ikke så mye treningsstudio. Men jeg satser på mye mer trening på Sats nå i vinterferien. Nå er motivasjonen mer på plass , endelig! =)

Hvis noen har bra musikk å trene til, så tar jeg veldig gjerne imot tips! Trenger litt ny musikk for å få opp motivasjonen enda noen hakk.

Treningsmotivasjon

2 kommentarer om “Treningsmotivasjon

  1. Charlotte sier:

    Sjekk ut «Lets Get ridiculous» 👌😄 Den er drit gøy å danse til hvertfall, så kanskje den funker til trening også? 😊💃🏃

Legg igjen en kommentar

