Vinterferie

Snart klikker jeg på foto-redigeringsprogrammene som alltid skal tulle seg og plutselig bestemme seg for å ikke åpnes lengre. Blir gal. Orker ikke stresse med å finne nye programmer hele tiden. =(

Nå er det vinterferie. Wow, så deilig. Det har jeg ikke hatt på over tre år. På UiB har vi nemlig bare studieuke, men den skal jo brukes på å lese eller skrive oppgave. Så denne vinterferien har jeg planer om å kose meg! Helgen blir helt fullpakket fra morgen til kveld med sosialt, jobb, trening, kirke og praksis. Neste uke har jeg planer om å gjøre fine ting som å lese, skrive, blogge, lese litt til, og trene. Rett og slett roe ned noen hakk. Gjerne sove noen ekstra timer på morgenen enn hva jeg vanligvis gjør. Deiliiiig.

Muligens blir dette morgendagens antrekk.
DSC00110

Ellers har jeg hatt en veldig bra uke på Substans. Merker så godt hvor ekstremt verdifullt dette året er for meg.. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg begynte der! Et av de beste valgene jeg har tatt i mitt liv.

Vinterferie

Legg igjen en kommentar

