Du ser meg

Når livet tårner seg som bølger, får jeg hvile i Din favn. Her kan jeg la masken falle. For jeg vet at Du ser meg. Og gir meg styrke til å stå. Du holder meg. De løfter Du gav gir meg håp. 

Du er Gud, Du er så mye mer enn jeg forstår. Du ser alt og hører meg. Hjelp meg slippe taket, la Deg lege mine sår. Ta alt jeg har og gi til Deg.

For i ditt ord har Du sagt at Du er trofast gjennom alt, i Din kjærlighet. For i Deg er jeg skapt, i Ditt bilde, i Din kraft. Til et liv i all evighet. 

 

– Skrevet av lovsangsleder Benedicte Vikebø (sammen med en til), som jobber på staben på Bibelskolen Substans. Det er en av mine absolutt favoritt lovsanger. Hør den vakre og sterke låten på Spotify: Radiate – Du ser meg

Du ser meg

Legg igjen en kommentar

