15.02.14

IMG_6322_Fotor_Collage_Fotor
Noen bilder fra bursdagen på lørdag. Vi hadde det supergøy! Og taxituren fra vorset til byen var akkurat som i fjor – jeg requested Girls just wanna have fun til sjåføren, og vi sang av full hals! Vi (meg, Emilie og Maye) svingte også innom Fridays og smakte Mango Daqiuiri, NAM. Jeg hadde på meg en nydelig svart kjole (Mary-Kate og Ashley for Bikbok) som jeg fikk til bursdagen av Amalie og Anette. Wiiii.
IMG_6366_FotorIMG_6369

15.02.14

Legg igjen en kommentar

