I’m just having an allergic reaction to the universe.

Stor flaske vann, paracett, og toalettpapir til å tørke nesen. Ja, jeg har blitt syk med feber, og ligger i sengen og synes synd på meg selv. På mandag tok jeg vaksine (til Sør-Amerika turen i april), og jeg har en mistanke om at jeg nå har fått bivirkningene.. Skulle egentlig jobbe både i dag og i morgen etter skolen, men har heldigvis fått fri. Uten paracett i systemet orker jeg jo såvidt å skrive en sms.. Så nå sover jeg hele dagen og SKAL bli frisk til helgen. Kirken har nemlig arrangert vinterens årlige hyttetur og jeg har planer om å være med. Håper jeg blir frisk. =)


haha, Seth Cohen.

I’m just having an allergic reaction to the universe.

4 kommentarer om “I’m just having an allergic reaction to the universe.

Legg igjen en kommentar

