Oslo weekend

Helgen i Oslo var helt super! Har kost meg så utrolig masse. Jeg kom til Oslo på fredag formiddag og dro rett til Charlotte Aa, som hadde disket opp med en suuuperdeilig brunch i leiligheten sin. Ingrid Victoria joinet oss såklart.
IMG_6208_Fotor_Fotor_Collage
Etterpå traff jeg Adriana. Det var så godt å se henne igjen etter et halvt år! Vi dro hjem til henne og Thomas, og jeg fikk se den nye leiligheten deres. På kvelden var det tid for å feire Adri sin bursdag! Fire andre jenter fra klassen var også der. Vi hadde det kjekt på vorset, men enda kjekkere ute på byen!! Vanligvis pleier det jo å være motsatt, men vi hadde det utrolig gøy på et utested som spilte gøy musikk hele kvelden. Alle de jentene går jo på Ballethøyskolen, og fy søren de var helt RÅ på dansegulvet! Folk flokket seg rundt mens Adriana rocket rundt i paljettkjolen sin, yeah! Kvelden sluttet på McDonalds ofcourse.
IMG_6140_Fotor_Fotor_Collage
På lørdag tok meg og Adriana det veldig rolig på dagen. Etter vi spiste en god frokost dro vi inn til Oslo sentrum og gikk rundt. Jeg tok med bursdagsbarnet på Wayne’s Coffee og kjøpte kaffe og kake til oss. Vi satt lenge og pratet.
IMG_6208_Fotor_Fotor_Collagesa
På kvelden var det tid for Ellie Goulding konsert med Charlotte og Ingrid. Det var en helt utrolig bra konsertopplevelse som jeg skal skrive mer om senere og poste noen bilder! Vi var storfornøyde etter konserten, og fortsatte kvelden på restauranten Olivia på Aker Brygge. Der bestilte vi italiensk pizza og rødvin.
IMG_6208_Fotor_Fotor_Collage3
Søndagen chillet jeg hjemme hos Adriana og Thomas i noen timer før jeg dro til Gardermoen for å ta flyet hjem igjen. En fantastisk helg. Gratulerer med dagen til min kjære Adriana!! Savner deg allerede.
IMG_6208_Fotor_Fotor_Collagex

Oslo weekend

Legg igjen en kommentar

