In darkness stars shine brighter

IMG_6043_Fotor
Jeg har et prosjekt klesskap going on these days. Det går ut på å bruke de klesplaggene som jeg glemmer at jeg har, som liksom alltid havner i siste rekke når jeg har liten tid og skal finne ut hva jeg skal kle på meg. Denne hvite genseren (kjøpt i Riga i fjor) er en av de. Så i dag bestemte jeg meg for å ta den på. Den er jo så fin! Skjønner ikke helt hvorfor den har havnet langt under hundre andre plagg.
IMG_6058_Fotor
I fjor shoppet jeg faktisk ganske mange nye gensere. Litt bukser, kjoler og topper også, men mest gensere. Så i hele vår har jeg bestemt meg for å ha shoppestopp på hverdagsklær. Får se hvordan det går. Jeg skal nemlig til Oslo i helgen, og det kan være litt farlig… jeg er nemlig en mester på å shoppe når jeg drar til andre byer, hehe. I helgen var jeg forresten på Laguneawards med jobben. Det var en prisutdelingskveld/julebord/fest for Lagunen storsenter. Det ble arrangert på et hotell med Alex Rosèn som konferansier og 3 retters middag. Morsomt og gøy! Etterpå stakk jeg og Karoline en liten tur på byen før det ble nattmat og busstur hjem.
IMG_6061_Fotor
I dag er det spillkveld med klassen. Men først skal jeg ta en joggetur i det kalde nydelige vinterværet. Friskt for både kropp og sjel.

In darkness stars shine brighter

Legg igjen en kommentar

