Yeezus

Ikke før nå har jeg hørt skikkelig gjennom det nyeste albumet, Yeezus, til Kanye West. Tror jeg må ha hørt veldig raskt på det da det kom ut, og tydeligvis ikke blitt noe særlig imponert der og da. Men nå spør jeg meg selv hvorfor, haha. Noen av låtene er jo helt .

Kanye West – Black Skinhead
Den kuleste sangen på albumet. Jeg digger å trene til denne.

Kanye West – I’m In It
Se bort fra idiotisk tekst og stønnelyder i begynnelsen haha, så er denne sykt kul, iallefall fra ett minutt og tjue sekunder ut i sangen.. Bass og beats som er sykt stilig.

Kanye West – I Am A God
Selv om jeg hater skrikene på slutten av denne låten, så digger jeg resten. FOR en bass og stemning i denne sangen. ! Bonus for å ha et lite stykke Bon Iver på siste stund av sangen.

Kanye West – New Slaves
Stilig beat. Kanye får til å skape noe i låtene sine, det skal han ha!

Yeezus

Legg igjen en kommentar

