Tilbake til hverdagen

IMG_1621
Det var helt fantastisk å komme tilbake på skolen etter juleferien. Et gledelig gjensyn med mange herlige mennesker. Hverdagen på Substans er så koselig, varm og avslappende. Det gjør godt for sjelen å tilbringe hverdagen der. Man blir oppbygget og utrustet.

I forgårs hjalp jeg til i pappas 60års dag! Det er jo ganske stort å fylle 60, så da var huset fullt av gjester og god mat. Denne uken har jeg også deltatt på et prosjekt i Bergenskirken. Vi holder på å male et stort maleri som skal representere kirkens visjoner for det kommende året. Ikke at jeg er en stor maler, akkurat. Men jeg ble spurt og tok utfordringen! Det er viktig å gjøre noe for kirken sin.

I helgen har jeg fri fra jobb, og gjett om det er deilig! Kamilla meldte meg på et seminar i dag, så det blir spennende. Nå nyter jeg en rolig lørdagsmorgen med herlig musikk, frokost og kaffe, oppdatering på sosiale medier (hadde nemlig sosiale-medier-faste i går), og nå skal jeg betale litt regninger og lese avisen og blader. Jeg elsker sånne morninger.

Tilbake til hverdagen

Legg igjen en kommentar

