Siste dag i ferien

Juleferien har vært SÅ deilig. Total avslapping og ro både hjemme på Askøy og her i leiligheten. Tredje juledag var jeg tilbake til leiligheten pga jobb i skobutikken. Januarsalg betyr travle dager på jobb! Siden jeg ellers har hatt leiligheten for meg selv i ferien har jeg utnyttet friheten av å ha gode venninner på besøk. Vennskap er jo en av mine aller største verdier i livet.
IMG_5790_Fotor
Denne søndagen er (desverre?) siste dag i juleferien! Jeg sov lenge, fikk nybakte rundstykker til frokost av Ragnhild Marie (som kom tilbake til leiligheten i går), leste meg opp på flere aviser fra den siste uken, og vasket både kjøkken og bad. Følelsen av en nyvasket og ren leilighet er FANTASTISK. Selv om det er litt trist å ta vekk julepynt så gleder jeg meg veldig til å komme tilbake til hverdagen (som starter i morgen). Jeg er faktisk mye mer glad i hverdagen enn i julen!

I går hadde jeg min første faste-fra-sosiale-medier-dag. Det resulterte i en morgen bestående av avislesning i stedet for å skjekke facebook og lese blogger. Mye bedre, spør du meg!
bilde
Siden tidlig i høst har vi abonnert på avis. Det er viktig (!!) å lese om ting som skjer i omverdenen. Derfor har det kommet opp på prioriteringslisten min.

Håper dere har hatt en fin juleferie!

Siste dag i ferien

Legg igjen en kommentar

