Wishes for the new year

I 2014 vil jeg: skrive flere dikt, oppdage musikkalbum som jeg ennå ikke har hørt, lese bøker som er på ventelisten min, og ta mange tusen bilder med mitt nye kamera som jeg fikk til jul. Jeg vil dele all min inspirasjon på bloggen. Jeg vil skrive om det som ligger på hjertet. Jeg vil gi til andre fordi jeg har fått så mye. Jeg vil vokse tettere på Guds løfter og la det være freden i min sjel.

Et av mine nyttårsforsett er å ta total fri fra sosiale medier og blogger en dag i uken. Selv kan jeg bestemme hvilken dag. Sosiale medier er noe som stjeler tiden min mer enn det burde. Derfor tror jeg at dette nyttårsforsettet vil være veldig sunt for meg. Det kan åpne for mer tid til å skrive eller lese. Jeg vil leve en hverdag preget av verdibasert tid og sunne prioriteringer. Mitt tips til deg er å ta en runde og tenke over hva som virkelig er viktig for deg, og hvordan du kan la dine viktigste verdier prege hvordan du bruker tiden i hverdagen.

2014_Fotor

Godt nyttår (på forskudd!) folkens! 

Wishes for the new year

Legg igjen en kommentar

