I’ll be home for Christmas

Hei♥ Det er deilig å ha juleferie, dere! Gå på julekonsert, se julefilm, ha besøk av venner, og spise utallige klementiner. I to dager nå har jeg fri fra jobb, som naturligvis feires med masse koselig sosialt. Jeg elsker det. I morgen skal jeg både på frokostbesøk, selv ha middagsbesøk, og senere på filmkveld. Jadda, her er det full rulle. I helgen blir det jobbing, og søndag etter jobb drar jeg hjem til Askøy. Det blir spesielt fint å ha kvalitetstid med Marita, vi har nemlig ikke sett hverandre så mye dette semesteret. Begge har vært mye mer travel enn i vårsemesteret (da så vi hverandre veldig ofte nemlig!). Så i julen skal vi kose oss masse! =)
IMG_4463_Fotor
Takk for at dere leser bloggen min, forresten! Det gjør meg veldig glad. 

I’ll be home for Christmas

Legg igjen en kommentar

