Desember

Desember Den beste og mest koselige måneden i hele året. Julestemningen kom for fullt forrige helg da snøen dalte ned. Siden sist har jeg og Silje bakt pepperkaker OG hatt juleverksted. Og i helgen hadde mamma, Marita og meg vår faste tradisjon, nemlig å lage julekranser mens vi hører på Bettans juleplate og spiser marsipansjokolade. På lørdag var det julekos og sosialt med folk fra Bergenskirken. I dag er det klart for julebord med klassen! Jeg elsker desember og den fine julekosen. Og jeg nyyyyter virkelig at jeg ikke har eksamen.
large9_Fotor_Collage
(weheartit.com)

Både onsdag og fredag skal jeg mest sannsynlig hjelpe til både i pinsekirken Tabernaklet og Kafe Lazarus med julemiddag for rusmisbrukere i Bergen. Jeg håper at flest mulig kommer så de kan få litt god mat, varme og omsorg.

Desember

Legg igjen en kommentar

