Min puls følger denne verdens rytme, men mitt Hjerte banker kun for Deg.

Det er myyyyeeee som skjer for tiden. Skoledagene på Substans går alltid fort. Nå er det bare to uker igjen før juleferie! Julepynt har kommet på plass OG vi har kalendergave. Koooos. Forrige uke hadde jentene i klassen juleverksted, og neste uke skal vi ha julebord og avslutning. Heldigvis har vi ikke eksamen (noe som er SYKT digg for meg, siden jeg er jo vant til å stresse med lesing hvert år i denne perioden). Vi har noen oppgaver som skal leveres inn, men det er absolutt ikke stress sammenliknet med eksamen.
bilde
Timeplanen fram mot jul er så og si stappfull. Det er så mye sosialt og jobb!! Trening blir nedprioritert til bare 2 økter i uken, fordi det faktisk er mindre viktig for tiden.. Jeg vil heller prioritere venner og kirke (og følge leseplanen på skolen) når jeg har tid til overs. Vil heller ikke glemme å lage rom for litt avslapping og pusterom innimellom også. Det er så viktig!!

bilde2_Fotor
Nå kom jeg nettopp hjem fra bursdagbesøk til beste og fineste Kamilla (i klassen) – på en helt vanlig og fin tirsdagskveld! Herlighet så glad jeg er for å ha blitt kjent med den jenta! Hver dag på skolen klemmer vi minst fem ganger daglig(!) Det er som oftest av den ekstra gode og lange klemme-typen! Du vet, den klemmen som alle lengter etter å få en gang iblant. Hver gang jeg ser at Kamilla kommer gående så vet jeg at jeg kommer til å få den beste klemmen i verden. hahaha vi er litt rare? Vet ikke helt hva som gjør oss så kosete, men vi er samme høyde (som gjør det ekstra lett å gi gooode klemmer), også må jeg trøste Kamilla siden hun har avstandsforhold. Jeg er hennes deltidskjæreste, men hun er min fulltidskjæreste siden jeg er singel, haha! Koooselig. Skjekk ut bloggen til Kamilla her. Gratulerer så mye med dagen i morgen, Kamilla! Litt sånn kliss klass deklarasjoner får jeg heller ta i bursdagskortet som du skal få av meg i morgen, haha.

Min puls følger denne verdens rytme, men mitt Hjerte banker kun for Deg.

Legg igjen en kommentar

