#Sublondon 1

#taggen på Londonturen var #sublondon eller #sublondon13 (siden skolen vår heter Substans, om det var noen som lurte..) sååå det forklarer overskriften, hehe! Akkurat nå har jeg ikke tid til å skrive så altfor masse om turen, men tenkte jeg kunne gi et lite bildedryss. Flere bilder blir postet veldig snart!!
IMG_1823_FotorIMG_1825_Fotor
Her kommer hele gjengen gående, med Steffen og Ida i spissen, haha. For noen fargerike og fine folk!
IMG_1815_Fotor
Meg og min kjære Maria (eller Spikken som jeg liker å kalle henne pga etternavnet hennes er Spikkeland). Spikkeeeeen Jeg ble litt overrasket over at hun utslo meg i shoppingen.. hun utslo oss alle faktisk! Hele antrekket hennes på disse bildene er nye klær som hun kjøpte på turen. Fargerikt, mønstrete, urbant og kult! I like it.
IMG_1816_Fotor
IMG_1763_Fotor
Big Ben.
IMG_1772_Fotor
John Håvard (miljøarbeider), Sandra og Kamilla.

I represent to you the funniest picture fra turen…
IMG_1844_Fotor
Jeg ler høyt når jeg ser på dette, det er så ARTIG. Kan forklare hvorfor de løper som noen galne over veien: vår kjære rektor Daniel tenkte det var en god idè å løpe over en supertrafikkert vei uten gangfelt midt i London sentrum, og få med seg ca 40 andre. Disse fire folkene på bildet var altså de siste som løp over fordi de var litt i stuss om de kom til å overleve… men vi heiet de over!!
IMG_1841_Fotor
Ragnhild (en av fjorårets elever som steppet inn i rollen som miljøarbeider på turen) og Benedicte (en på staben). Such a romantic picture.

Som sagt, i neste post skriver jeg mer om hva vi fikk gjøre og oppleve på turen. Nå er klokken mye og jeg skal åpne butikken i morgen tidlig. Natta

#Sublondon 1

Legg igjen en kommentar

