Last of Chicago

IMG_1268
Her kommer noen siste bilder fra Chicago.
collage1
Lunsj på Cosi, favorittkafeen med den deiligste lille mozarella-pizzaen og verdens beste strawberrysmoothie. Da jeg og Kenny bodde langs South Michigan i Spring Break ble det mange frokost/lunsjer her.
IMG_1273
Noen bilder fra South Michigan Avenue.. min favorittplass i Chicago, tror jeg. Der er nemlig fineste Millenium Park og The Bean. Ikke like mye shoppingpreget område som på North Michigan, og har i stedet litt mer ro og preg av kafeer og restauranter.
IMG_1252
IMG_1263
IMG_1245
Her var fra siste kvelden da jeg og Faith var oppe i Signature Room, som er restauranten/baren i The Hancock Building.IMG_1372collage6
Uken min i Chicago var veldig bra. Men som jeg skrev tidligere, så var det litt skuffende også. Folk var veldig travel, og jeg forstår jo det helt, men det var til tider litt kjipt også.. jeg følte meg til bry av og til. Derfor var det veldig deilig å komme til Seattle, for der hadde de en del mer tid til å være med meg. Jeg innså at min beste tid i Chicago var da jeg studerte der, og det kommer ikke til å bli det samme igjen. Halvåret mitt der var så sykt bra pga alle folkene, og når mange av de ikke var der nå så var det liksom noe som manglet.. I tillegg var det noe helt annet å være en besøkende enn en student. Men hallo, uken i Chicago var likevel kjempefin! Jeg er innmarig glad for at jeg tok turen dit. Det gjorde godt i sjelen, that’s for sure. En av dagene dro jeg downtown alene og gikk rundt mens jeg hørte på musikk, and just breathed it all in. My favorite city.

Last of Chicago

Legg igjen en kommentar

