I don’t know about you, but I’m feeling twenty-two.

Heyhey!!!!! Imorgen blir jeg TJUETO. Crazyyyy. Jeg ser ikke ut som jeg er 22. Men det gjør’ke no’. HHEHE.
IMG_4074
Crazy picture.
Mamma og pappa spanderer middag og kino, og jeg skal ha en liten bursdagsfrokost med Silje. Gidder ikke ha noe spesiell feiring i år, pga jeg  ikke orker å finne ut hvem jeg skal invitere.. Så da blir det helt enkelt og greit! Skal jo til London på søndag morgen også, med klassen! Det blir gøy! Så jeg blogger sikkert ikke før jeg kommer tilbake igjen fra England (onsdag kveld). See yooou.

I don’t know about you, but I’m feeling twenty-two.

Legg igjen en kommentar

