November

Hellooo. Vi har ikke internett hjemme for tiden så derfor blir det ikke så mye blogging. Foreløpig blogger jeg på skolen eller på jobb, hehe. Så jeg kommer sterkt tilbake når vi får bredbånd i hus. Forrige uke flyttet vi altså til ny leilighet. I helgen hadde jeg leiligheten for meg selv, fordi Silje og Ragnhild var vekkreist. Det var faktisk utrolig deilig å være alene hjemme uten internett, tv eller folk. No distractions. Jeg skrev sangtekst, leste Bibel og nøt stillheten (når jeg ikke hørte på høy musikk riktignok, hehe). Tror jeg virkelig trengte de timene til å roe ned.

Ellers hadde jeg en veldig innholdsrik og sosial uke. Blant annet halloween party med folk fra Bergenskirken, kino med søster og middagsbesøk med venner. Traff også Sigurd igjen, han gikk på NPU samtidig som meg, og flyttet til Bergen nå i høst. Vi hadde ikke sett hverandre på 1,5 år! Så vi hadde mye å catch up on, og mimret masse fra Chicago. Denne uken skal jeg i TO thanksgiving/høsttakkefester. Koselig! Vet ikke helt når nettet kommer i boks, men skal prøve å få blogget likevel =) Klem til dere.

November

Legg igjen en kommentar

