American friends

Torsdagskvelden i Chicago var jeg på en veldig koselig restaurant med live musikk, sammen med amerikanerne Christie, Kara, Kayla og Tessa. Christie og Kara bodde i rommet ved siden av meg på dormen og vi ble ganske gode venner iløpet av semesteret på NPU. Christie postet et instagram bilde av oss fra denne kvelden og skrev «feels like she never left», og det er virkelig helt sant. Det føltes som om jeg bare hadde vært vekke noen måneder og ikke år..

Se på disse skjønnhetene, de er så fine og herlige!
IMG_1235
Tessa og Christie.
IMG_1236
Meg og Kara.

Søøte Tessa.
IMG_1239IMG_1240IMG_1237
Kayla, meg og Kara. Det er en ubeskrivelig god følelse å treffe igjen venner som du ikke har sett på lenge, og som du vanligvis traff hver eneste dag. 

American friends

Legg igjen en kommentar

