Chicago bound

Endelig! Noen bilder fra første dagen i downtown Chicago. Jeg og Tessa gikk rundt og explored i flere timer. Det var en helt spesiell følelse å komme tilbake der og gå rundt i den byen.. kan ikke helt forklares.
IMG_1169IMG_1104
Det var over 20 varmegrader i Chicago omtrent hele uken jeg var der!! A taste of summer, all over again.
IMG_1101IMG_1071IMG_1074
IMG_1081
Min første Starbucks siden sist. Skinny vanilla latte forever my favorite.
IMG_1079IMG_1123
Favorittbutikken. Jeg tenkte faktisk at jeg ikke kom til å finne noe særlig på Forever 21 denne gangen, fordi jeg tenker liksom at det ikke er helt min stil lengre.. men da jeg kom inn der tenkte jeg bare «woow, dette er kleshimmelen!!» og kjøpte tre nye fine gensre til høsten. Og såklart acessories. haha!
IMG_1085
Water Tower Place, det beste kjøpesenteret.
IMG_1113IMG_1111
Her ser vi ut mot Navy Pier og det fine ferriswheelet. Så fint. Chicago er en veldig fin by. Sykt stor – og noen ganger litt vanskelig å finne fram – men veldig fin, ren by. Da jeg gikk rundt der merket jeg hvor mye jeg har savnet byen.. skulle gjerne studert der enda et semester eller et helt år.

Chicago bound

Legg igjen en kommentar

