Klar for en spennende uke

God søndagskveld, godtfolk. Denne uken kommer til å bli så spennende, travel og gøy. Vi skal nemlig flytte inn i ny leilighet!!! Jeg er SÅ glad. Det er nemlig en del ting som ikke er helt slik som vi ønsker her i leiligheten som vi bor i nå.. Så vi er veldig klar for å flytte ut. Den nye leiligheten ligger faktisk i samme område, noe som passer oss utmerket. Meg og Silje flytter sammen med en jente som heter Ragnhild, og vi gleder oss veldig mye til å bo i et jentekollektiv. Flytting er mye arbeid, så det blir travelt! I tillegg begynner jeg i LIFE-gruppe (i SALT Bergenskirken) denne uken, endelig! OG det blir en spennende uke på skolen med interessante fag og dyktige undervisere. Jeg gleder meg. FANTASTISK.
IMG_3079

Hvis jeg får tid denne uken skal jeg virkelig prøve å få postet bilder og blogg-innlegg fra Chicago!! =)

Klar for en spennende uke

2 kommentarer om “Klar for en spennende uke

Legg igjen en kommentar

