Pike Place Market

IMG_1382
I Seattle dro vi til Pike Place Market downtown. Det er noe man bare gjøre når man besøker byen. Det finnes så mye kult der!
IMG_1386 IMG_1400 IMG_1393
Favorittbutikken. Her finnes mange gamle aviser, magasiner, bilder, reklameplakater og mye annet vintage. Kunne gjerne kjøpt alt og hengt opp overalt i leiligheten, hehe. Forrige gang da jeg var der for to år siden kjøpte jeg faktisk to veggbilder.
IMG_1395
Frukt- og fiskemarked.
IMG_1404 IMG_4874IMG_5008
Den aller første Starbucks i hele USA. !! Veldig stilig. Skikkelig old style. Kjøpte med meg hjem en stor pose Pike Place roast kaffe. Den er så goood. Har drukket litt av den allerede, men vil prøve å spare litt på den også.
IMG_1726
Ooog jeg kjøpte et nytt kaffekrus til samlingen min. Valget falt på Audrey Hepburn
IMG_1721


Dette var altså siste bloggpost fra Seattle. Det var sååå kjekt der. Blir litt lei meg når jeg tenker på at det kanskje blir veldig lenge til neste gang jeg ser Kaitlin og Maria.. it breaks my heart a little. Men jeg er veldig glad for at jeg fikk truffet dem nå. ♥ Satser på at det ikke var siste gang jeg besøker Seattle. =)
IMG_4875

Pike Place Market

En kommentar om “Pike Place Market

Legg igjen en kommentar

