Funtimes in Seattle

IMG_1590
Her bodde jeg hos Maria, i hennes besteforeldres hus. Skjekk den utsikten.
IMG_1578 IMG_1581
Seattle er en så fin by når det er opplett og fint vær. Klimaet er ganske likt Bergen, det vil si mye regn og litt kjølig.. men høsten er aldeles nydelig der når det er sol. Masse fine farger på trærne overalt i gatene. Men det var en god del kaldere der enn i Chicago.. jeg reiste fra Chicago i t-skjorte og måtte ta på både genser og jakke i Seattle haha.
IMG_4837
Første dagen fikk jeg se hvor Maria og Nicole går på skole (Seattle Pacific University) og etterpå tok Maria meg med på buldring. Første gang jeg prøvde det!! Fikk faktisk til litt (med guiding av Maria!) Hun, derimot… var helt RÅ. Buldring har blitt hennes nye hobby, så nå er hun syykt sterk i armene!! No joke.
collage5
Samme dag var jeg også på en utrolig koselig kafedate med Nicole (fra Hillcrest). Hun tok meg med til en liten koselig french pastry cafe som lå i en nydelig gate. Hun spanderte en stor kopp cappuccino og boller, mens vi hadde gode samtaler om tro.
IMG_4816
Siste kvelden tok meg, Kaitlin og Sarah en tur i det nye ferriswheelet som har kommet i Seattle. Det var stoooort! Fikk desverre ikke knipset noen gode bilder på toppen gjennom ruten, men det var en fin opplevelse å se alle lysene fra skyskraperne i Seattle i mørket.
IMG_1609IMG_1606

Nå gjenstår ett innlegg til fra Seattle, fra da meg og Kaitlin var på Pike Place Market. Stay tuned =)

Funtimes in Seattle

Legg igjen en kommentar

