Me and my Kaitiekate ♥

IMG_1466IMG_1472IMG_1468IMG_1477IMG_1467IMG_1470
Meg og Kaitlin

Selv om vi bor milevis fra hverandre og ser hverandre med års mellomrom, så er jeg helt sikker på at vi kommer til å ha et livsvarig vennskap. Vi kjenner hverandre så godt og det er så naturlig å være sammen når vi treffer hverandre. Å sove i samme seng er noe av det mest naturlige vi gjør (hahaha) siden vi sov sammen et helt år (vi flyttet nemlig sengene inntil hverandre på Hillcrest så det ble til èn stor seng). Fremdeles er hun like grumpy in the mornings, og om natten strekker hun beina ut over meg og nærmest dytter meg ut av sengen haha. Men det er liksom sånn det alltid er, så det får meg bare til å smile. Savner denne jenta allerede, jeg. Vi har opplevd så mye sammen og jeg er så glad i henne. 

Me and my Kaitiekate ♥

Legg igjen en kommentar

